Klachten

Het kan helaas voorkomen dat je een klacht hebt omtrent een product van vanBAARD. We willen benadrukken dat ons team klaar staat om je te helpen! We vinden het vervelend dat je een klacht hebt ervaren, maar we doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@vanbaard.nl.

Hier zijn enkele belangrijke punten om te onthouden:

  • Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen nadat je de gebreken hebt geconstateerd, volledig en duidelijk worden ingediend bij ons via e-mail of per brief.
  • We streven ernaar om binnen drie werkdagen op alle klachten te reageren. Echter, klachten die bij ons zijn ingediend, moeten binnen 14 dagen na ontvangst worden beantwoord. Als er meer tijd nodig is om de klacht te verwerken, ontvang je binnen deze termijn een bericht van ontvangst met een indicatie van wanneer je een meer gedetailleerd antwoord kunt verwachten.
  • Als een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor een geschillenregeling.
  • Klachtenregeling via het ODR-platform: Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten via het ODR-platform van de Europese Commissie in te dienen. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen.

Uitgesloten van het herroepingsrecht is cosmetica, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Cosmetica is namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Winkelwagen